Veelgestelde vragen

Registreer je hier, via www.thermonoord.nl/thermotokens of via de uitnodiging die je per email van ons ontvangen hebt. 

Bij iedere transactie via onze verkoopkanalen - express, webshop en app - spaar je automatisch ThermoTokens. Kijk voor meer informatie op de speciale pagina over ThermoTokens.

Deelname aan ThermoTokens staat open voor geregistreerde installatiebedrijven die een eigenaar of directeur hebben en beschikken over een debiteurnummer bij ThermoNoord B.V. Dit geldt voor bedrijven van alle groottes, van zelfstandig ondernemers tot kleine en middelgrote ondernemingen.

We maken echter een uitzondering voor bedrijven die zijn aangesloten bij geselecteerde inkooporganisaties.

Nee, als (nieuwe) klant spaar je niet automatisch mee. Wil je deelnemen aan het ThermoTokens spaarprogramma? Meld je dan hier aan of www.thermonoord.nl/thermotokens.

ThermoTokens worden uitgekeerd over de aankopen die je als koper aan ThermoNoord hebt betaald. Dit zijn de aankopen exclusief BTW. 

Specifieke productgroepen zijn uitgesloten van het spaarprogramma, zie meer hier.

De ThermoTokens worden bijgeschreven na betaling van aangekochte ThermoNoord producten.  

Log hier in of via www.thermonoord.nl/thermotokens om in het beginscherm van je account je actuele saldo te bekijken. 

Gereserveerde punten zijn aan je toegewezen en na betaling van jouw order(s) worden de ThermoTokens actief. 

Je kunt je ThermoTokens overzicht in je account bekijken. Mocht je daarna verdere vragen hebben, neem dan contact op met support@pliegerpunten.nl

ThermoTokens zijn niet onbeperkt houdbaar. Alle ThermoTokens zijn geldig in het lopende jaar, en het daarop volgende jaar. ThermoTokens die in 2024 zijn toegekend zijn geldig t/m 31-12-2025. ThermoTokens die in 2025 zijn toegekend zijn geldig t/m 31-12-2026, etc. Zo zijn je Thermo Tokens minimaal 1 jaar en maximaal 2 jaar geldig.

ThermoTokens worden uitgekeerd over de koperskosten die je als koper aan ThermoNoord betaald. Dit zijn de koperskosten exclusief BTW. Na betaling van je ThermoNoord producten worden je ThermoTokens bijgeschreven.

Log in op www.thermonoord.nl/thermokens om in het beginscherm van je account je actueel saldo te bekijken. Tevens ontvang je maandelijks een update van jouw saldo per email.

Nee, ThermoTokens zijn niet overdraagbaar. 

Je kunt voor verschillende cadeaus sparen zoals: cadeaubonnen, uitjes en luxeproducten. Bekijk het actuele aanbod in de spaarshop hier.

Heb je vragen en/of opmerkingen over een ontvangen cadeau? Neem dan contact op met onze support desk: support@thermotokens.nl.

De levertijden van de verschillende cadeaus zijn te vinden in de shop. Mocht dit langer duren dan verwacht, neem dan contact op met onze support: support@thermotokens.nl.

De verzilverde punten kunnen niet worden geretourneerd. Zodra je de bestelling hebt afgerond, kan dit niet worden geannuleerd en kunnen de punten niet worden gecrediteerd. 

 Je kunt hier eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. 

Wil je niet langer deelnemen aan ThermoTokens? Stuur dan een e-mail naar support@thermotokens.nl of geef dit aan via ons contactformulier. Je persoonsgegevens worden tot maximaal een jaar na deelname bewaard. 

Je kunt via de website het contactformulier invullen of een e-mail sturen naar support@thermotokens.nl

Staat jouw vraag er niet bij? Vul dan het contactformulier in. We proberen je vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.